کد اقتصادی No Further a Mystery

Wiki Article

علامت تجاری، نام تجاری، لوگو و آرم تجاری و برند همه دارای ساختار حقوقی  یکسان بوده و تنها در شکل ظاهر متفاوت می باشند و در نتیجه  روال ثبت آنها نیز یکسان  است.

/ پاسخ یه سر پیشخوان برو بگو احراز هویت تو مفید رو تکمیل کنه

واژه برند در جامعه ما و زبان فارسی به محصول یا خدمتی گفته می‌شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برندهای دلخواه آنهایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آنها حس مالکیت داشته باشند.

اگر ایمیلی هم نیومده یا مشکل دیگه ای پیش اومده باید از طریق سایت کارگزاری یا شماره پشتیبانی که در سایتش نوشته تمس بگیرید نه اینجا.

اعمال آسان تغییرات ایجاد شده در برند در سطح بین ­المللی

برای ثبت برند تجاری در ابتدا باید تقاضانامه‌ای به نام اظهارنامه ثبت علامت تجاری (درخواست ثبت برند) را تسلیم اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت‌‌های صنعتی نماییم. اظهارنامه باید شامل نام و نام خانوادگی، محل سکونت صاحب برند و ده نسخه از لوگو یا طرح علامت مورد تقاضا باشد.

در مراحل بعدی اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را به صورت کامل وارد نموده و ثبت نام خود را در سجام تکمیل کنید.

تمامی اشخاص حقیقی که در زمینه تولید، مونتاژ، صادرات و واردات، توزیع کالا و خدمات فعالند.

/ پاسخ سلام من در سجام ثبت نام کردم احراز هویت هم کردم اما برای ثبت نام در مفید پیام می‌دهد که کد ملی ورمز عبور مطابقت ندارد این چه معنی داره ومن باید چه‌کار کنم

/ پاسخ سلام من اطلاعات بانکیمو اشتباه click here ثبت کردم حالا نمیتونم پول برداشت کنم از حسابم.الان چطوری میتونم اصلاح کنم؟

ثبت برند شرکتها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.

کلمه عبور و نام کاربری باید از طرف کارگزاری مفید بیاد. تا وقتی نیاد نمیتونی هیچ کاری کنی

/ پاسخ سلام.من کدپستی روننوشتم وسایت بست شدحالاهرکاری میکنم نمیتونم وارد بشم ایاجائی ویرایش داره ممنون

این کد برای امور مهم تجاری نظیر اخذ کارت بازرگانی، شرکت در مناقصات و مزایده ها ، اخذ قرارداد با شرکت های دولتی و صادر کردن فاکتور و حتی باز کردن حساب در بانک باید وجود داشته باشد.

Report this wiki page